2015年11月4日 星期三

北海道五天之旅2015-Day 3

第三日喺北海道 ,今朝又一早起身例牌喺酒店食早餐







離開酒店向登別海洋城堡出發

搭咗個幾鐘頭車終於到咗登別海洋城堡喇


第一樣就喺入去睇海豚,海獅表演












跟住就梗喺睇重頭戲企鵝巡遊啦,佢地真喺超得意呀,等緊佢地出場嗰陣仲開始落雪添,好似夾晒時間咁








睇完企鵝再入去海洋館














離開海洋館後就去食午餐喇,呢餐喺食海鮮鍋,呢度有好多海鮮賣,所以我地都自己買啲嚟加料












食飽飽就去登別伊逹時代村,一落車就開始落雪,正




















行咗一陣就走入去睇忍者表演









睇完出嚟啲雪仲越落越大,令到個景仲更加靚







離開之後再去登別地獄谷 ,嚟到啲雪落得仲勁









跟住就返酒店Check In喇,今晚喺住溫泉酒店,呢度喺有露天溫泉浸嘅,當時我一行出去就凍到瓜瓜叫
我朋友仲好斯斯然咁問我:你叫完未呀





放低行李就喺酒店食晚餐,呢餐喺食自助餐









食完就周圍行吓

跟住又走咗出去行便利店,我仲買咗呢支有300億個乳酸菌嚟飲
待續.....

沒有留言:

張貼留言