2023年2月5日 星期日

菲律賓巴拉望8天潛水之旅2023 (Day 1)

















已經五年冇去旅行喇,今次我哋會十二個人去巴拉望(Palawan)潛水我哋大約喺半香港仍然喺0+3,後來一公佈0+0,勁多人去機票,啲機票價錢已經貴咗年前已經買定機票訂定酒店,因為疫情香港人好多已經最少三年冇飛過當時好彩我哋一早買定✌當時我哋第一個人見到有幾百蚊嘅特價機票佢就即刻買咗先,第二個人只喺考慮咗一日就要二千幾,到佢哋決定幾去我先買機票已經要成四千蚊喇😒機票真喺海鮮價囉

今次我哋揀去巴拉望(Palawan)潛水其中一個原因喺為咗去搵儒艮(Dugong),佢個樣同海牛好似,好可愛😍

 



 巴拉望省(Palawan),是菲律賓民馬羅巴區下屬的一個,由主島巴拉望島,以及周邊的卡拉棉群島(1,753平方公里)、庫約群島巴拉巴克島等小島組成,南隔巴拉巴克海峽加里曼丹島相望。另外,菲律賓聲稱部分南沙群島(卡拉揚群島)也歸屬該省。

巴拉望省總面積約1.7萬平方公里,是菲律賓面積最大的省,人口約90萬,首府和最大城市為巴拉望島中部的普林塞薩港

   21/1/2023我哋三個女子先一步過去,其餘九個人會遲兩日到,呢次喺我第一次咁多人一齊去旅行,一齊去潛水,真喺好開心好興奮😍

 當日我哋搭宿霧太平洋航空9:25-11:40a.m.去馬尼拉,然後要再轉菲律賓航空14:30-15:35到Busuanga Island,去到酒店會有人接我哋機,由於我哋轉機時間只有兩個鐘多啲,所以真喺好趕,而菲律賓嘅航空時時都會有延誤,我哋兩程機都遲咗成個鐘先起飛😞不過隻機都會飛番快啲,最後遲咗半個鐘到馬尼拉🥱

  到咗馬尼拉機場喺要先過海關,然後攞返自己嘅行李,我哋要由T3去T2再Check In轉機,過關時人又多佢哋做嘢又慢,我哋不停望錶好擔心趕唔切,一過關一個就去買當地電話咭,本身喺300披索但喺機場買要畀500披索(約$70港幣)而我哋兩個就衝去攞行李因為之前已經喺深水埗$50買定可以用8日4G嘅電話咭插入咭要喺手機設定度開番漫遊數據就可以用(但我好儍去到酒店都冇用佢哋嘅wi-fi上網,一日就畀我用晒4G嘅用量,之後七日都喺用龜速上網😖)

  攞完行李我哋就跑去諗住搭佢哋嘅免費機埸巴士去T2轉機,去到個工作人員話架車啱啱開走咗,要等一個鐘先有第二班,但我哋之前上網見到人哋話15分鐘會有一班車,佢喺咪點我哋㗎?我哋就再問吓啲當地人,連佢哋都喺咁講,咁我哋唯有又跑去搭的士啦,去到的士站佢哋話要收1800披索(約港幣$260)當時真喺肉隨砧板上幾多都要畀啦,原來由T3去T2都幾遠吓,而馬尼拉又成日塞車,好彩當時都唔算好塞,最後我哋都趕行切上機😜所以喺馬尼拉轉機最好都要預番三個鐘以上😝但覺得菲律賓嘅機埸同交通都好混亂,好應該要改善一下

 

 

攞完行李出機埸原來要先畀200披索先可以出去喎😅


出到去有好多各酒店嘅人喺門口接機,我哋逐個牌望終於喺最後先搵到





佢哋有架七人車接我哋去碼頭坐船返去酒店(唔喺呢架😜)

 我哋叫師機先車我哋去士多買定啲零食,因為嗰度喺一個島一間酒店,知道响酒店買一定會好貴

 

去到碼頭搭呢款船去酒店,沿路風景都好靚好寧靜

 搭咗25分鐘左右船終於到咗酒店喇

(EI RIO Y MAR RESORT)



佢哋仲唱歌歡迎我哋,然後坐低畀嘢飲我哋潛水店人嚟同我哋傾吓聽日去潛水嘅嘢再安排帶我哋返房





我哋三個人住一間房,共住8日酒店免費送咗一日畀我哋(只喺送嗰日唔包早餐)每人共$3660港幣
房內有夾萬小雪柜冷氣風扇,亦有幾個位置都有插頭,足夠我哋三個人义攝影器材電腦電話,嗰邊喺用兩腳扁插,同中國日本、台灣泰國一樣嘅,亦會每人有一支一公升嘅水,不過唔會每日換新水畀你,而喺飲晒再幫你加水入個樽度,佢哋有時都會唔記得加要我哋出聲問佢哋攞





 
  我哋先攞起潛水裝備放喺房門口出面露台,佢哋會嚟同我哋攞返去潛水店,但有一個已經急不及待要即刻去夜潛喇😐睇吓佢幾忙要拿拿聲攞啲潛水裝備畀潛水店嘅人,而我哋兩個就嘆吓先慢慢執,周圍影吓相施施然先再去酒店餐廳叫定嘢食等佢潛完返嚟食喇😆



估唔到啲嘢食都幾好味,真喺有驚喜😋



除咗呢個Four Cheese Pizza戴假牙嘅朋友就食唔到喇真喺會食到假牙都甩😅

食完佢哋仲送咗個甜品同好好味嘅腰果醬畀我哋,最後一日我哋都買番一樽返屋企食(450披索)


佢哋啲價錢都唔算好貴,每日都唔駛袋錢喺身,埋單講房號就得,到Check Out嗰日先一次過畀錢
呢餐食咗$1775披索(約港幣$254)






 
  我哋每日出海潛水午餐都會响船上面食,所以都會喺食晚餐嘅時間訂定,而我哋每日都喺訂三文治,因為怕飯餸凍咗會好難食,呢度四款三文治都好好味,酒店好貼心每日都會幫我哋用個野餐藤籃裝住送上潛水船上,而我哋每次潛完水個身濕咗,無論喺船上或餐廳佢哋都會好快咁遞上大毛巾畀我哋,好窩心呀😇





 

沒有留言:

張貼留言