2023年2月10日 星期五

菲律賓巴拉望8天潛水之旅2023 (Day 4)

 

今朝晨雞咁早6:00要到潛水店集合,因為要去搵儒艮(Dugong),佢喺草食性海生動物,類似喺海牛科(Trichechidae)近親,但棲息地唔同,佢喺海牛目中唯一仍生存喺印度-太平洋地區物種,海牛喺圓尾鰭,而儒艮尾鰭近似於海豚Y形尾,突出嘴外長牙就似大象。

船程要兩小時,酒店5:30就有早餐食,所以我哋未天光就起身去食早餐喇😓

真喺勁眼瞓上到船畀我哋搵到個正位瞓覺😜

架船行行吓突然停低仲以為到咗,原來喺有魚上釣,船上工作人員就咁用啲假魚餌放落水,拖行住嚟釣魚咁都可以釣到咁大條魚😅







佢喺我哋三個喺度咁多日嘅當地導潛Ronaldo













到咗目的地船上嘅工作人員都分別企高喺船方,周圍搵Dugong嘅踨影,因為佢哋會每隔幾分鐘就會上水面唞氣,突然我哋有人喺船頭大叫前面有一隻呀,我哋走晒上船頭睇,離遠見到有啲啡色嘢浮喺面,跟住仲好似越嚟越多,但喺明明佢哋話呢度有三隻,點解會有咁多呢?原來嗰啲只喺水草囉😂

等咗好耐跟住呢次真喺有喇,由於佢哋好細膽,只要有小小驚嚇就會即刻走,所以我哋要分批輪流落去睇,而且唔可以跳落水,要細細聲行梯落水,我哋三個落先,點之我哋落咗水游前小小都未潛落去,佢就已經走咗喇,連佢個屁股都見唔到囉😖最後再等咗一陣都唔見就唯有開船過對面潛水喇😞其他人就連水都唔駛落😂

第八、九潛~Dimipac Island ,最深21m-水溫27度

一落水就見到海龜😍






















呢隻海兔當時喺沙地完全唔覺佢咁靚,後來睇番啲相先知原來佢啲色喺咁靚😍










































見到有條船撈繩生咗好多珊瑚同水草喺度,金精火眼睇吓有冇啲發現先,果然就搵到隻鬼海龍喇,呢兩張相我自己都好鐘意,影得好满意😍




























經過兩日潛七次之後我個人已然虛脫咗咁,所以一出水面我就大叫No energy help me help me跟住就有幾個工作人員,幾隻手嚟幫我除蛙鞋BCD、氧氣樽,攞上船然後再拉我上船,之後我每次一上水面成船嘅工作人員都會一齊叫No energy😂

畀咗錢又搭咗咁耐船專登去搵Dugong 但喺就見唔到真喺好失望,潛水店話賠番一次岸潛畀我哋,都好過冇啦,始終野生動物又真喺控制唔到佢嘅,又要再搭番兩個鐘頭船返去喇,我哋三個又第一時間搵番嗰個正位瞓,呢程仲瞓到死咗咁😂

今日兩次日潛$2430披索(約港幣$347)

船費$3000披索(約港幣$428)

入埸費$1000披索(約港幣$143)

每人共$6430披索(約港幣$918)


返到潛水店行返過去餐廳時啱啱日落,見到呢個景好靚😍

今晚呢幾樣都好好味,第二朝仲見到早餐有得食呢個菜添,早知唔嘥錢叫呢個菜啦😕





呢餐$1740披索(約港幣$249)






沒有留言:

張貼留言