2015年1月3日 星期六

馬爾代夫七日五夜夢想之旅2010-Day 5

今朝隻佬又六點就起身再影吓日出






然後我哋八點幾就去食早餐






























食完早餐都唔見兩隻福輝,梗喺禽晚又睇星喇!跟住我哋就返去Villa浮潛過




















白色嘅砲彈魚



 














又見到禽日嗰條大綠衣同藍星斑








潛咗一陣就返去沖涼然後食晏





























我哋Book咗2:30p.m.去Snorkelling Safari,因為喺網上啲人話呢個活動一定唔可以錯過,所以我喺香港就已經Book定,食完就嗱嗱淋返去換衫準備出發,原本嗰兩個福輝都Book咗不過King Kong因為晒燶咗,所以佢兩個就冇去到,出到碼頭發覺除咗我哋都冇其他人等嘅,架船嚟到原來只喺得我哋倆個參加,但喺就有三個教練,嘩....心諗幾威呀!佢哋呢次就真喺蝕晒水喇!兩個加埋都喺比USD$100,但喺我哋就包船玩喎!正!個主教練仲喺係意大利嚟嘅海洋專家添!
呢次浮潛真喺冇令我失望,比起我平時深潛仲要精彩,呢個短片喺我嚟馬爾代夫浮潛咗幾日最勁嘅,千其唔好錯過呀!越後越精彩,所以一定要睇晒喎!


Maldives-Snorkelling Safari Viedo























































































啲魚多到嘔,真喺好壯觀,除咗多魚之外仲見到鯊魚仔同海龜,可惜發現隻海龜時佢已經游緊去深水地方,所以影得唔清楚!


個海洋專家吸一啖氣就潛咗落去成十米深,真喺勁!佢最初都要我哋唔著救生衣,佢話玩呢個活動嘅人喺全部都唔著救生衣嘅,因為佢會帶我哋一齊潛落去搵啲海底生物,不過始終都喺响海中間潛,我哋怕危險,真喺驚突然大浪自己搞唔掂,後來喺我哋堅持之下,佢都冇辨法唯有比我哋著住喇!




好彩我哋有參加呢個活動,真喺好值得去,嗰兩個福輝冇去到真喺蝕晒喇!Janet睇咗我哋啲相仲喺咁話佢老公,最衰喺佢晒燶咗搞到佢冇得去
  潛完返去我哋就約埋佢哋一齊去參加酒店搞嗰個雞尾酒會,免費又飲又食




最前呢個鬼婆就喺今日帶我哋浮潛嗰個海洋專家




食完見到開始日落我就走咗返去影日落,可惜又喺多雲影唔到個咸蛋黃,嚟咗馬爾代夫咁多日都影唔到,真喺慘










影完就走返去餐廳度一齊食晚餐,呢餐喺食Buffet






















唉!最後一晚喺呢度食晚餐喇!因為我哋聽日就要走,真喺好唔捨得,咁快就玩完幾日喇!






待續.......

沒有留言:

張貼留言