2015年1月5日 星期一

美國-靈異事件

年前我同兩個男仔跟團去美加十一日旅行,當我地去到L.A時就入住喺一間H字頭既五星酒店,Check In後發現其他團友全部都住喺五樓,就得我地三個住喺四樓,個領隊就話因為啱啱滿晒突咗我地三個所以我地就要另外住喺四樓,咁我就同男友一間房,我個朋友就另外自己一間房,當一入房放落啲行李我就聽到有人拷窗口既聲,我望出去又見唔到有嘢,心諗呢度喺四樓咁高冇可能會有人喺出面拷到窗門,唔喺又撞嘢掛?咁我就叫我男友拉埋個窗廉就算,嗰日玩完返嚟我個朋友就話好累就喺我地間房個梳化度瞓著咗,過咗一陣我同男友都見到佢喺梳化度好似喺發緊惡夢,因為佢喺度喺咁搖來搖去,我地兩個叫佢都唔醒,跟住佢突然碌大隻眼醒咗,成頭大汗咁話發咗個好真既惡夢,佢夢見自己返咗去細個嗰時住既屋村,見到一啲舊街坊,但喺佢地突然間變咗全部塊面都青綠色爛晒,一步一步咁行埋自己度,而自己就動唔到只喺企咗喺度,佢話個夢好真好恐佈,咁我男友就突然間彈咗一句:佢比嘢入夢呀!
嗰晚我好快就瞓著咗,到咗第二朝佢地兩條友又喺度嘈生晒,原來禽晚當我瞓咗之後,我男友就不停咁聽到有人喺床邊行來行去既聲,嘈住佢都瞓唔到,跟住隻嘢仲入咗廁所搞入面啲日用品,搞到越嚟越嘈,我男友就忍無可忍突然衝入廁所大叫喂一聲,跟住就即刻靜晒,咁另外個男仔就話禽晚隻嘢已經成日同佢熄電視,佢呢頭開完一轉身個電視就自已熄咗,開咗幾次都喺咁咪唔睇瞓覺囉!當佢一瞓落床就聽到廁所有拍一聲,咁佢就八掛入廁所睇吓啦,就見到一個未開盒既肥皂跌咗落個浴缸度,佢都覺得好奇怪個紙盒喺四方形點會自己跌落嚟呢?咁佢就唔理咁多放番上去然後再瞓番落床,當佢一瞓落去就感覺到自己下半身動唔到,然後感覺到有隻手由佢隻腳眼一路襟上去,襟到個大肶時佢覺得好痛,咁佢就一手撥開嗰隻嘢,點之隻嘢仲襟住佢隻手然後打咗佢心口一拳,佢就即刻痛到嘩一聲坐咗起身,跟住隻嘢就走咗,佢就唔理咁多再瞓過.第二朝佢仲喺咁拉高件衫比我地睇佢心口瘀咗,然後我地就梗喺要求換房啦,但喺個領隊就話滿晒冇房換,咁我地就叫佢今晚過嚟一齊瞓啦!
跟住我地就去咗迪士尼玩,玩足一日返到酒店大家都好想去沖涼,咁我男友沖得比較快所以佢就沖先,我同個朋友喺度等,等等吓佢就話咁等法有排都未輪到佢沖,都喺返去佢自己間房度沖,沖完先返過嚟瞓,但喺佢出咗去就好快咁返嚟,我就問佢咩事,佢就碌大隻眼話:我間房有人打網球呀........!吓唔喺掛,有冇聽錯呀?等咗一陣佢又話,真喺有排等都未輪到佢沖喎,都喺返過去沖,自己咋聽唔到咪得囉,跟住又出咗去,唔夠十秒鐘佢就一仆一碌咁衝返入嚟話:而家打得仲大聲呀!都喺唔入去喇!啱啱我男友沖完涼出嚟問我地咩事咁嘈,佢知道後就問我個朋友攞條房匙比佢,然後話要入去睇吓......唔好掛咁我點呀,自己一個留喺房又唔喺,死就死都喺跟埋佢地一齊去睇吓喇!
於事我就拉住佢地衫尾三個人一齊貼埋度門聽,我好清楚聽到喺間房入面有一個人自己對住度牆喺度打網球既聲,拍拍......拍拍......拍拍......嘩!我聽到即刻全身啲毛管喺0.01秒就豎起晒,連啲頭髮都豎起埋呀!聽咗一陣佢就攞條房匙好快咁一開就一齊衝入去,點之一開咗門入面就即刻靜晒,一啲聲都冇,跟住佢兩隻嘢就喺度好耐都唔肯返過去,話一齊喺度會多啲人氣,睇隻嘢仲敢唔敢番嚟,吓.....咁我點呀?你地兩個就沖晒涼但喺我就冇得沖,啲衫又喺隔離房想喺呢度沖都唔得,兩隻死嘢就叫極都唔肯陪我一齊返過去!正衰人,我等咗一陣都喺忍唔住自己返過去沖涼,佢地仲只喺話我有咩事就大叫,佢地就衝過嚟救我.唉....正一衰人!我跟住一出佢地個房門就聽到喺再隔離間房度有人打網球,我番入去同佢地講,佢地仲話咁咪好囉,即喺隻嘢都怕咗我地走咗去等二間房啦!真喺比佢地吹脹,嗰晚我地三個人一間房就好平安咩事都冇喇!後嚟我地諗番起,雖然我地喺呢間酒店住咗兩日,成日喺度出出入入,但喺就從來都冇見過有人喺呢層樓出現過,就連執房都冇一個,好似呢層樓就喺响第二個空間咁!

沒有留言:

張貼留言