2015年1月5日 星期一

檳城,浮羅交怡之旅-Day 1 (下)

檳城啲榴槤出名好食,原本我地喺好想去寶盛園食樹上熟既榴槤,但喺司機哥哥話六月尾至八月先有,佢見我地咁想食就帶咗我地去街邊生果檔度食貓山王

RM90,真喺好正


食完個咁正既榴槤就終於返酒店Check In,酒店起喺Batu Ferringghi海灘上面,距離Tropical Spice Garden、Penang Cultural Center,玩具博物館同蝴蝶農場都好近.
酒店分咗向海同臨海兩座,兩座樓喺隔咗一條馬路,或者可以喺一樓條天橋行過去都得,我地就住喺臨海嗰座



Check Inn嗰陣佢地無端端話Upgrade咗我地住海景露台房,其中有一間仲要喺Family Room,間房喺分咗兩邊,一邊喺一張大雙人床,另一邊喺有兩張單人床,間房真喺超大


其餘兩間雙人房,都喺向海有露台既


喺露台望出去雖然唔喺好近個海,不過都望到日落



放低行李沖個涼之後司機就車我地去新關仔角食晚餐,呢度有好多小販檔賣小食,全部啲嘢食都喺幾蚊蝶,真喺勁平,另外門口馬路邊就有好多小販賣啲小擺設同飾物,就好以香港既廟街咁




呢檔炒棵條喺唯一一檔排長龍既,一定好味我地又走去排吓買嚟食,都只喺RM5一碟,食落又真喺幾好味喎


食完就去隔離個商場行吓,去超市買嘢飲然後等司機嚟接我地


佢放低我地去酒店附近既夜市行,可以一直行返去酒店,呢個夜市都喺好似廟街咁,冇咩啱買



我地其中有個唔記得帶拖鞋,最終我地就只喺每人買咗對拖鞋RM14.99一對,真喺好舒服,然後就返酒店瞓覺喇!



待續.....

沒有留言:

張貼留言